Skip to content
پارس 4

پارس آنلاین ارومیه

ارومیه، خیام جنوبی، نرسیده به فلکه جهاد، ابتدای کوچه ۲۴
5/5

پارس آنلاین ارومیه

گروه شرکت‌های پارس‌آنلاین، بزرگ‌ترین مجموعه‌ ی بخش خصوصی ارایه‌ کننده‌ ی خدمات دسترسی به اینترنت پرسرعت و برقراری ارتباط با شبکه‌ های محلی و جهانی در ایران است. مهم‌ ترین فعالیت‌ ها و خدمات این گروه، ارایه‌ ی راهکارهای متنوع برای دسترسی به اینترنت، خدمات مرکز داده‌ ها همچون میزبانی وب، اشتراک فضا، سرور اختصاصی، سرور ابری (cloud) و … است. خانواده بزرگ مشتریان گروه شرکت های پارس آنلاین از مجموعه ای افزون بر 1 میلیون نفر از استفاده کنندگان خدمات اینترنت پرسرعت (ADSL و VDSL) و بیش از یک هزار سازمان و موسسه خصوصی و دولتی استفاده کننده از خدمات سازمانی پارس آنلاین در اقصی نقاط کشور تشکیل شده است.

شرکت پارس آنلاین خدمات اینترنت پرسرعت را توسط نمایندگان و دفاتر خود در سراسر کشور به مشتریان ارایه می کند که در این دفاتر پرسنل پارس آنلاین مستقر هستند و نقطه تماس مستقیم تماس با پارس آنلاین محسوب می شوند. پارس آنلاین ارومیه نمایندگی رسمی گروه شرکت های پارس آنلاین در ارومیه واقع در خیابان خیام جنوبی، نرسیده به فلکه جهاد، ابتدای کوچه ۲۴، ساختمان پارس آنلاین میباشد.

شماره تماس:

شماره تماس نمایندگی ارومیه پارس آنلاین: 04432247724

شماره تلفن پشتیبانی سراسری : ۱۵۸۵

برای بررسی امکان ارائه ی سرویس اینترنت پر سرعت پارس آنلاین برای خط تلفن تان، از اینجا بازدید کنید.

همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سایر شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنتی در شهر ارومیه میتوانید از اینجا بازدید کنید.

دسته بندی ها:

کلمات کلیدی:

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است


ثبت دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مکان های مشابه

خیابان دانشکده، جنب دانشگاه پردیس ارومیه، مرکز نوآوری و استارتاپ
ارومیه، خیابان خیام جنوبی، کوچه پنجم، پلاک ۲۶
ارومیه، چهارراه مخابرات، کوی برج جواهر ( پشت مخابرات ) نبش کوی دانش