Skip to content
آتار درب سلماس

شرکت آتار درب سلماس

آدرس نمایندگی ارومیه: میدان مولوی 2، روبروی رستوران امپراطور
5/5

شرکت آتار درب سلماس

آتار درب سلماس

شرکت آتار درب سلماس بزرگترین مجموعه تولید درب های ضد سرقت، درب های ضد حریق و انواع درب های داخلی ساختمانی در ایران می باشد. این واحد عظیم تولیدی علاوه بر تولید درب برای هموطنان عزیزمان، مفتخر به صادرات درب ها به کشورهای همسایه نیز می باشد. مجتمع تولیدی در آذربایجان غربی شهرک صنعتی سلماس واقع شده است. آتار درب سلماس تولید کننده ی انواع درب های ضد سرقت، MDF ، HDF، دربهای ضد حریق و مارکوتری میباشد. این کارخانه با مساحت چندین هکتار با بکارگیری بیش از چهارصد نفر از کارگران و متخصصان این مرز و بوم به تولید با حجم انبوه ، در تلاش است بیشترین خدمات و رضایت را برای مشتریان به ارمغان بیاورد.

درب ضد سرقت

درب های ضد سرقت این مجموعه جز مقاوم ترین درب های ضد سرقت تولید در ایران می باشد. خط تولید کارخانه فول اتوماتیک می باشد و مراحل رولینگ ورق های کات شده فولاد مبارکه اصفهان بصورت کاملا اتوماتیک انجام می شود. در تولید درب های ضد سرقت از قفل های کاله و داف وارداتی از کشور ترکیه استفاده می شود. رویه های درب های ضد سرقت آتار درب سلماس هشت میل می باشد.
ساخت رویه های درب های ضد سرقت بصورت کامل در ایران انجام می شود و می توان بیان کرد کیفیت رویه های درب های ضد سرقت آتار درب سلماس با کیفیت رویه های درب ضد سرقت وارداتی از کشور ترکیه قابل مقایسه می باشد. پروسه رنگ کاری و مونتاژ تماما در خط تولید کارخانه توسط متخصصین ایرانی انجام می شود.
درب های ضد سرقت آتار درب سلماس بصورت دورفلز نیز تولید می شود که یکی از مزیت های اصلی درب های تولید این کارخانه می باشد. قابلیت تعویض رویه یکی از مزایای تولید درب ضد سرقت بصورت دورفلزی می باشد. ست های یرآق، درکوب و دستگیره از بهترین برندهای کشور ترکیه خریداری و نصب می شوند.

نمایندگی ارومیه آتار درب سلماس

درب های داخلی HDF , MDF ضد آب و روکش P.v.c ، درب های ضد سرقت برجسته. CNC با روکش گردویی و راش و P.v.c ، آلپی و اولترالام تمام فلز+ روکش مسی و لمینت و ملامینه ، درب های ضد حریق مقاوم در برابر آتش با تاییدیه آتش نشانی .

  • آدرس :ارومیه، مولوی 2، پشت بیمارستان میلاد، روبروی رستوران امپراطور – نمایندگی آتار درب سلماس
  • موبایل : ۰۹۱۴۱۴۵۳۰۳۵ (که آدرس تلگرام شرکت هم با این شماره تلفن میباشد).
  • تلفن :۳۳۴۳۶۹۹۹-۰۴۴ – ۳۳۴۳۸۶۶۶-۰۴۴ – ۳۳۴۳۸۵۵۵-۰۴۴

دسته بندی ها:

کلمات کلیدی:

1 Comment

  1. با سلام ضیاء دوست هستم از کشور گرجستان لطفا لیست قیمت کارخانه برای صادرات به اینجانب ارسال فرمایید


ثبت دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مکان های مشابه

مکان مشابهی یافت نشد