بهترین جراح عمومی در ارومیه

دکتر جراحی عمومی در ارومیه

مقدمه

پزشکان نقش بسیار مهمی در سلامتی یک جامعه دارند. یکی از این پزشکان که وجود آن ها برای سلامت شهر اهمیت زیادی دارد، جراحان عمومی هستند. اما جراح عمومی کیست؟ برخی ها فکر می کنند که جراحان عمومی مانند پزشکان عمومی بوده و حوزه فعالیت آن ها تفاوت چندانی با یکدیگر ندارد؛ اما باید بگوییم که جراحان عمومی بر خلاف پزشکان عمومی در جراحی اندام های شکمی مانند روده، مری، معده، روده باریک، روده بزرگ و… تخصص دارند.

آیا در شهر ارومیه زندگی می کنید و به دنبال بهترین جراح عمومی در ارومیه می گردید؟ نگران نباشید؛ زیرا ما در این مقاله لیست دکتر جراح عمومی در ارومیه را برای شما عزیزان قرار خواهیم داد. همچنین اگر می خواهید شناخت بیشتری درباره دیگر ویژگی های این شهر زیبا پیدا کنید، می توانید از اطلاعات پایگاه اینترنتی مای ارومیا استفاده نمایید.

لیست دکتر جراح عمومی در ارومیه

بهترین پزشکان جراحی عمومی در ارومیه کدام هستند؟ جراحان عمومی زیادی در شهر ارومیه فعالیت می کنند که همین موضوع نیز پیدا کردن بهترین  دکتر جراح عمومی در ارومیه را سخت می کند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در این بخش بهترین متخصص جراح عمومی در ارومیه را به شما عزیزان معرفی کنیم. اطلاعات این جراحان به صورت زیر می باشد:

دکتر حسین امیر فلاح

یکی از بهترین جراح عمومی در ارومیه دکتر حسین امیر فلاح هستند. ایشان سابقه ای درخشان و طولانی در تخصص های، جراحی دستگاه گوارش، لاپاراسکوپی و… دارند. دکتر امیر فلاح یکی از شناخته شده ترین متخصصین عمومی شهر ارومیه به حساب می آیند و تمامی بیماران ایشان از خدمات آن راضی هستند.

آدرس مطب: ارومیه، بلوار حسنی، ساختمان رازی، طبقه 4

شماره تلفن: 04433435825

دکتر حسین فلاح

دکتر پیمان مشاری

دکتر پیمان مشاری را تقریبا همه در ارومیه می شناسد. ایشان یکی از بهترین متخصصین جراحی عمومی در ارومیه محسوب می شوند که علاوه بر جراحی عمومی به جراحی سرطان سر و گردن، جراحی لیزر توده، آپاندیسیت و… نیز می پردازد.

آدرس مطب: ارومیه، خیابان حسنی، ساختمان پاستور، طبقه 3، واحد 11

شماره تلفن: 04433431680

دکتر پیمان مشاری

دکتر پیمان خشنود

یکی از برترین متخصص جراح عمومی در ارومیه دکتر پیمان خشنود می باشند. دکتر خشنود علاوه بر جراحی عمومی به تخصص های زیبایی نیز مسلط هستند و در کارنامه کاری ایشان جراحی های پلاستیکی موفق زیادی نیز وجود دارد.

آدرس مطب: ارومیه، خیابان حسنی، ساختمان اورشاد، طبقه 2، واحد 24 و 25

شماره تلفن: 04433444442

دکتر پیمان خشنود

دکتر فرزاد ولی زاده

دکتر فرزاد ولی زاده، متخصص جراحی عمومی در ارومیه هستند که به دلیل تخصص فوق العاده ایشان در این حرفه، نامشان در لیست بهترین دکتر جراح عمومی در ارومیه قرار گرفته است. تخصص اصلی ایشان جراحی عمومی می باشد و علاوه بر این، دوره تکمیلی جراحی سینه را نیز گذرانده‌اند.

آدرس مطب: ارومیه، خیابان حسنی، جنب بیمارستان زنان کوثر، ساختمان پزشکان اسپیناس، طبقه 5 واحد 13

شماره تلفن: 04433224329

دکتر فرازد ولی زاده

دکتر مهدی مهدی زاده

اگر با فعالان حوزه پزشکی در شهر ارومیه آشنا باشید حتما نام دکتر مهدی زاده به گوشتان خورده است. دکتر مهدی زاده یکی از برترین متخصص جراحی عمومی در ارومیه هستند که در حال حاضر در شهر ارومیه فعالیت می کنند.

آدرس مطب: ارومیه، بلوار مولوی 2، ساختمان بهبود، طبقه 8

شماره تلفن: 04433479965

دکتر مهدی مهدی زاده

دکتر داریوش کریمی

به جرات می توان گفت دکتر داریوش کریمی یکی از با تجربه ترین و بهترین دکتر جراح عمومی در ارومیه هستند. ایشان سال های سال است که به جراحی بیماران مختلف پرداخته اند و همین موضوع باعث شده تا تجربه و تسلط ایشان در این حوزه بیشتر شود.

آدرس مطب: ارومیه، خیابان حسنی، ساختمان هاشمی، طبقه ششم، واحد 603

شماره تلفن: 09300686598

دکتر داریوش کریمی

دکتر سلیمان حسینی خلیفانی

دکتر سلیمان حسینی خلیفانی را می توان یکی از بهترین پزشکان جراحی عمومی در ارومیه دانست؛ زیرا ایشان در این حوزه دارای تجربه زیادی بوده و انجام جراحی های زیادی مانند کیست های شکمی، لیپوساکشن، رینوپلاستی و… را در کارنامه کاری خود دارند.

آدرس مطب: ارومیه، خیابان خیام شمالی، وسط خانباخان، ساختمان میلاد نور، طبقه 3

شماره تلفن: 04432253408

دکتر سلیمان حسینی خلیفانی

دکتر صادق حبیبی

در لیست دکتر جراح عمومی در ارومیه می توان به دکتر صادق حبیبی نیز اشاره کرد. دکتر حبیبی را می توان یکی از برترین متخصص جراح عمومی در ارومیه معرفی کرد که علاوه بر این کار در جراحی های زیبایی سینه نیز تخصص دارند.

آدرس مطب: ارومیه، خیابان حسنی، مجتمع ژابیز، ساختمان ماندگار، طبقه 2، واحد 201

شماره تلفن: 04433439252

دکتر صادق حبیبی

دکتر محمد حسین عربلو

از دیگر دکتر جراح عمومی در ارومیه می توان به دکتر محمد حسین عربلو اشاره کرد که سابقه ای درخشان در جراحی عمومی، انجام جراحی های بلفاروپستی، ماموپلاستی، تیروئید، اسلیو معده، پروتز سینه و… دارند. شما می توانید با مراجعه به مطب ایشان از خدمات فوق العاده ای که توسط دکتر عربلو ارائه میشود نهایت استفاده را ببرید.

آدرس مطب: ارومیه، بلوار حسنی، ساختمان پزشکان کالین، طبقه 2

شماره تلفن: 04433434246

دکتر محمد حسینی عربلو

دکتر بهرام خیاطی

دکتر بهرام خیاطی یکی از شناخته شده ترین دکتران و بهترین متخصص جراحی عمومی در ارومیه هستند. دکتر خیاطی با تجربه ای که در این حوزه کسب کردند می توانند به راحتی بیماران خود را مشاوره دهند و مشکلات آن ها را برطرف کنند.

آدرس مطب: ارومیه، خیابان سرداران، جنب مسجد لطفعلی خان سبحان 3، طبقه 2، واحد 12

شماره تلفن: 04432260002

دکتر بهرام خیاطی

دکتر اکبر خدادوست

اگر می خواهید جراحی اعضای داخلی بدن خود را به یک پزشک با تجربه و حرفه ای بسپارید، می توانید به مطب دکتر اکبر خدادوست بروید. دکتر خدادوست یکی از بهترین دکتر جراح عمومی در ارومیه می باشند.

آدرس مطب: ارومیه، چهارراه حسنی ورزش، ساختمان سوگند، طبقه 4

شماره تلفن: 04432240985

دکتر اکبر خدادوست

دکتر فرامرز همایونی

دکتر فرامرز همایونی را می توان به عنوان یکی از بهترین متخصصین لیست دکتر جراح عمومی در ارومیه دانست. دکتر همایونی علاوه بر تخصص در حوزه جراحی عمومی، به تزریق ژل و بوتاکس و جراحی های سرپایی زیبایی نیز مسلط هستند.

آدرس مطب: ارومیه، خیابان برق، نبش یاسر، ساختمان پزشکان شیرزاد، طبقه 4، واحد403

شماره تلفن: 09050302139

دکتر فرامرز همایونی

دکتر کمال رشیدی آذر

اگر به دنبال یک پزشک فوق تخصص در حوزه جراحی عمومی هستید که که به عنوان برترین متخصص جراحی عمومی در ارومیه نیز شناخته شود، می توانید به مطب دکتر کمال رشیدی آذر مراجعه کرده و از خدمات ایشان برای بهبود سلامت بدن خود بهره ببرید.

آدرس مطب: ارومیه خیابان ورزش، ساختمان سقراط، طبقه 1، واحد 1

شماره تلفن: 04433469546

دکتر کمال رشیدی آذر

دکتر سید ضیاالدین سید جلالی

یکی از حرفه ای ترین و بهترین دکتر جراح عمومی در ارومیه دکتر سید ضیاالدین سید جلالی می باشند. دکتر سید جلالی علاوه بر جراحی های عمومی به جراحی های زیبایی پلک و تزریق ژل و بوتاکس نیز می پردازند.

آدرس مطب: ارومیه، بلوار حسنی، ساختمان صدر، طبقه 6، واحد 17

شماره تلفن: 04433483795

جراح عمومی

دکتر جلال پورقاسم

دکتر جلال پورقاسم یکی از بهترین پزشکان جراحی عمومی در ارومیه هستند که به دلیل سابقه درخشان و تخصصی که در این حوزه دارند، در لیست دکتر جراح عمومی در ارومیه جای گرفته اند. شما می توانید به مطب این دکتر برای انجام جراحی های معده، روده و… مراجعه نمایید.

آدرس مطب: ارومیه، خیابان حسنی، ساختمان پزشکان آذران، طبقه 4

شماره تلفن: 04433486551

دکتر جلال پورقاسم

دکتر علی محمود زاده

از شناخته شده ترین و بهترین متخصص جراح عمومی در ارومیه می توانید به دکتر علی محمودزاده اشاره کنیم. دکتر محمود زاده یکی از بهترین متخصصین این حوزه محسوب می شوند که به انجام جراحی های مختلف مانند جراحی کیسه صفرا، شکم و تومورهای وخیم و… می پردازند.

آدرس مطب: ارومیه، خیابان شمالی، کوچه ثنایی، ساختمان پزشکان، جنب داروخانه هلال احمر

شماره تلفن: 04432233077

دکتر علی محمود زاده

دکتر کامروز پوریوسف

دکتر کامروز پوریوسف علاوه بر جراحی های داخلی به جراحی های پلاستیک، ترمیم سوختگی و زیبایی نیز می پردازند. شما می توانید برای انجام هر دوی این خدمات به مطب دکتر پوریوسف مراجعه کنید.

آدرس مطب: ارومیه، خیابان عمار، کلینیک تدبیر

شماره تلفن: 04433433734

دکتر کامروز پوریوسف

دکتر حاجی مولایی

دکتر مولایی یکی از بهترین های این حوزه محسوب می شوند که به جراحی های سرطان معده و روده، لاپاراسکوپی، کیسه صفرا، سینه و تیروئید و… می پردازند. شما می توانید برای مراجعه حضوری به مطب این دکتر از طریق آدرسی که قرار داده اقدام نمایید. 

آدرس مطب: ارومیه، سرداران، کوچه خانباباخان، ساختمان لقمان حکیم، طبقه همکف

شماره تلفن: 04432250818

دکتر حاجی مولایی

دکتر سید احسان موسوی تومتری

در لیست دکتر جراح عمومی در ارومیه، نام دکتر سید احسان موسوی نیز قرار می گیرد تا لیست ما تکمیل تر شود. تخصص های ایشان شامل ماموپلاستی، رینوپلاستی، بلفاروپستی، کاشت مو، تزریق چربی و… می شود.

آدرس مطب: ارومیه، بلوار حسنی، ساختمان فریال، طبقه 3، واحد 7

شماره تلفن: 04433452597

دکتر احسان موسوی

دکتر سراج سروش

یکی از پزشکان با تجربه شهر ارومیه که به جراحی عمومی می پردازد، دکتر سراج سروش می باشند. دکتر سروش جزو بهترین دکتر جراح عمومی در ارومیه هستند که علاوه بر این تخصص به جراحی های پلاستیک و زیبایی نیز می پردازند.

آدرس مطب: ارومیه، بلوار حسنی، ساختمان پزشکان پاستور، طبقه 8

شماره تلفن: 04433431654

دکتر سراج سروش

دکتر علی رنجبری

به جرات می توان دکتر علی رنجبری را به عنوان بهترین متخصص جراحی عمومی در ارومیه معرفی کرد. ایشان دارای تجربه های فراوانی در این زمینه هستند و قادر به انجام تمامی جراحی های این زمینه به حرفه ای ترین شکل ممکن می باشند.

آدرس مطب: ارومیه، خیابان عمار، کلینیک تدبیر

شماره تلفن: 04433433734

دکتر رحمان خسروی

دکتر رحمان خسروی یکی از بهترین متخصص های حوزه جراحی عمومی در شهر ارومیه هستند که در کنار این تخصص دارای فوق تخصص جراحی کودکان نیز می باشند. به همین دلیل نام ایشان در لیست دکتر جراح عمومی در ارومیه قرار می گیرد.

آدرس مطب: ارومیه، خیابان عمار، کلینیک تدبیر، طبقه 3، واحد 4

شماره تلفن: 04433433705

دکتر علی رنجبری

دکتر بهنام عسکری

نام دکتر حسن عسکری به دلیل تخصص فوق العاده ایشان توانسته میان برترین و بهترین دکتر جراح عمومی در ارومیه قرار بگیرد. ایشان علاوه بر جراحی عمومی دارای فوق تخصص جراحی قلب و عروق نیز می باشند.

آدرس مطب: ارومیه، خیابان دانشکده، بالاتر از خیابان منصور افشار، کلینیک بیمارستان فوق تخصصی شمس

شماره تلفن: 04431992274

دکتر رحمان خسروی

سوالات متداول

بهترین جراحان عمومی در ارومیه کدام پزشکان هستند؟

بهترین دکتر جراح عمومی در ارومیه شامل پزشکانی مانند دکتر حسین امیر فلاح، دکتر رحمان خسروی، دکتر پیمان مشاری، دکتر سراج سروش، دکتر رنجبری، دکتر کمال رشیدی آذری و… می باشد.

چگونه اطلاعات کافی راجب جراحان شهر ارومیه را کسب کنیم؟

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری درباره بهترین پزشکان جراحی عمومی در ارومیه کسب کنید می توانید به درگاه اطلاعاتی مای ارومیا مراجعه کنید. این پایگاه شامل اطلاعاتی کامل در تمامی حوزه های پزشکی شهر ارومیه می باشد.

آدرس و اطلاعات بهترین متخصص جراحی عمومی در ارومیه را از کجا پیدا کنیم؟

شما عزیزان می توانید با مراجعه به وب سایت مای ارومیا  به آدرس دقیق و شماره تلفن مطب تمامی دکترها و متخصصین شهر ارومیه دسترسی پیدا کنید.

Recommended Posts

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است


ثبت دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *