معرفی بهترین هتل های ارومیه 

بهترین هتل در ارومیه

معرفی شهر ارومیه

کشور ایران دارای یک شهر زیبا و دوست داشتنی به نام ارومیه می باشد که در استان آذربایجان غربی قرار گرفته و مرکز این استان محسوب می شود. در غرب این شهر دریاچه ارومیه واقع شده است که یکی از زیبا ترین دریاچه های ایران به حساب می آید، البته متاسفانه این دریاچه اخیر با مشکل کمبود آب مواجهه شده و حجم خیلی زیادی از آن خشک شده است. همچنین شهر ارومیه دارای مکان های دیدنی فوق العاده جذاب و آثار تاریخی زیادی نیز می باشد.

این شهر به دلیل موقعیت جغرافیایی خود دارای آب و هوایی خنک و شرجی است که باعث شده در اکثر مواقع سال، مسافران و توریست های زیادی از آن دیدن نمایند. اگر قصد سفر به شهر ارومیه را دارید باید ابتدا با بهترین هتل در ارومیه آشنا شده و مزایای هر کدام از آن ها را بررسی کنید.

شما می توانید اطلاعات بهترین هتل های ارومیه و بهترین هتل آپارتمان های ارومیه را از پایگاه اینترنتی مای ارومیا دریافت نمایید. پیشنهاد می کنیم مطالب این مقاله را از دست ندهید؛ زیرا در ادامه لیست بهترین هتل های ارومیه را برای شما عزیزان قرار خواهیم داد که می تواند کمک زیادی در انتخاب هتل به شما بکند.

بهترین هتل های شهر ارومیه

شهر ارومیه به دلیل موقعیت مکانی که نسبت به دریاچه ارومیه داشته و آثار تاریخی که در این شهر وجود دارد، سالانه گردشگران زیادی از داخل و خارج کشور به آن سفر می کنند؛ همین امر باعث شده هتل های زیاد و متنوعی در این شهر احداث شوند تا محل اقامت تمامی مسافران را تامین کنند. لیست بهترین هتل های ارومیه شامل موارد زیر می باشد:

هتل دیاکو ارومیه

یکی از جدید ترین هتل هایی که در شهر ارومیه افتتاح شده است، هتل دیاکو می باشد. هتل دیاکو ارومیه 4 ستاره کیفی دارد که 12 طبقه و 65 واحد لاکچری برای اقامت مسافران خود در نظر گرفته است. طراحی مدرن و شیک ساختمان و اتاق های هتل دیاکو ارومیه باعث شده این هتل را به عنوان بهترین هتل در ارومیه بشناسند. هتل دیاکو خدمات فوق العاده ای مانند سالن همایش، کافی شاپ، رستوران، سالن ورزشی، باشگاه بدنسازی و… را به مسافران خود ارائه می دهد.

آدرس: ارومیه، جاده بند، بلوار جام جم.

تلفن تماس: 09143426863

هتل دیاکو ارومیه

هتل آنا ارومیه

اگر به دنبال یک هتل فوق لاکچری و 5 ستاره هستید، پیشنهاد ما به شما عزیزان هتل آنا ارومیه است. طراحی اتاق های این هتل شما را یاد هتل های دبی یا دیگر کشور های خارجی می اندازد. ویژگی های منحصر به فرد هتل آنا ارومیه باعث شده این هتل شهرت زیادی بین مسافران مخصوصا توریست های خارجی پیدا کند؛ این ویژگی ها شامل اتاق های لوکس و لاکچری، رستوران و کافی شاپ شیک، سالن برگزاری جلسات و تالار های چند منظوره و… می باشد.

هتل آنا در سال 1394 توسط شرکت توسعه تاسیسات گردشگری آذر کوشک آنا با سبکی مدرن و به روز ساخته شده است و هدف آن جلب رضایت مسافران ایرانی و بین المللی می باشد. همچنین این هتل در سال گذشته به عنوان بهترین هتل ارومیه از نظر مسافران انتخاب شد.

آدرس: ارومیه، خیابان شهید بهشتی، خیابان جام جم.

تلفن تماس: 04433432631

هتل انا ارومیه

هتل مروارید ارومیه

یکی از هتل های قدیمی شهر ارومیه که سابقه زیادی در میزبانی از مسافران ایرانی و بین المللی دارد، هتل مروارید ارومیه است. این هتل در سال 1374 تاسیس و در سال 1387 بازسازی شده است. هتل مروارید کیفیت خدمات دهی مناسبی داشته و دارای 3 ستاره کیفی می باشد.

 دلیلی که باعث شده این هتل در لیست بهترین هتل های ارومیه قرار بگیرد، موقعیت مکانی آن است که در کنار رودخانه اصلی ارومیه یا همان رودخانه شهرچایی قرار گرفته و باعث ایجاد منظره ای فوق العاده برای اتاق های این هتل شده است.

هتل مروارید با 35 واحد، بهترین شرایط اقامتی در شهر ارومیه را با قیمتی مناسب به شما ارائه می دهد. همین موضوع باعث محبوبیت این هتل در بین گردشگران شده و آن را به بهترین هتل در ارومیه تبدیل کرده است.

آدرس: ارومیه، خیابان پاسداران، روبروی پارک ساحلی، جنب خانه جوان

تلفن تماس: 044476233

هتل مروارید

هتل کارا ارومیه

یکی دیگر از هتل های 3 ستاره ای که در شهر ارومیه ساخته شده است، هتل کارا  نام دارد. این هتل در کنار خدمات مناسبی که به مسافران خود ارائه می دهد، قیمتی بسیار خوبی نیز دارد. هتل نوساز کارا دارای 10 طبقه و 28 اتاق بوده و به دلیل طراحی فوق العاده و پرسنل حرفه ای خود یکی از بهترین هتل آپارتمان های  ارومیه محسوب می شود.

ویژگی دیگری که باعث شده این هتل در لیست بهترین هتل های ارومیه قرار بگیرد، موقعیت مکانی آن است که نزدیک به پارک جنگلی ارومیه می باشد. در صورتی که می خواهید از قیمت و اطلاعات بهترین هتل های ارومیه با خبر شوید، می توانید با مشاورین گروه خدماتی مای ارومیا تماس حاصل فرمایید و از مشاوره آن ها برای انتخاب بهترین هتل در ارومیه استفاده نمایید.

آدرس: ارومیه، شیخ تپه، اول خیابان جنگلی، روبروی آپارتمان های نگین

تلفن تماس: 04433362020

هتل کارا ارومیه

هتل دنیز ارومیه

اگر به دنبال هتلی خاص برای اقامت در شهر ارومیه می گردید و می خواهید از پنجره اتاق خود، منظره ای فوق العاده از دریاچه ارومیه داشته باشید، پیشنهاد ما رزرو اتاق در هتل دنیز ارومیه است. این هتل که آن را با نام هتل باری نیز می شناسند، در مجموعه گردشگری باری در 40 کیلومتری جاده سلماس – ارومیه واقع شده است.

هتل دنیز ارومیه در سال 1384 ساخته شده است که دارای 5 ستاره کیفی می باشد و بهترین هتل ارومیه از نظر مسافران نیز محسوب می شود. این هتل در ساحل دریاچه ارومیه قرار گرفته و دارای اتاق هایی خاص، سوئیت های مستقل، ویلا، اقامتگاه خصوصی، سالن های برگزاری مراسمات مختلف مانند همایش و کنسرت، فضای سوارکاری، بیلیارد و… می باشد.

آدرس: ارومیه، جاده قدیم ارومیه – سلماس، کیلومتر 57، مجموعه تفریحی اقامتی باری

تلفن همراه: 04433322960

هتل دنیز ارومیه

هتل ساحل ارومیه

از دیگر هتل های جذابی که در شهر ارومیه قرار گرفته و سالانه مسافران زیادی در آن اقامت می کنند، می توان به هتل 4 ستاره ساحل ارومیه اشاره کرد. این هتل مانند هتل مروارید یکی از هتل های قدیمی ارومیه بوده و در سال 1375 ساخته شده است؛ البته طی یک بازسازی که در سال 1385 انجام شد، این هتل ویژگی های بیشتری پیدا کرده و ظاهر خود را بروز تر نموده است.

موقعیت مکانی هتل ساحل ارومیه دور از هیاهو شهر بوده و در منطقه ای سرسبز نزدیک به رود ارومیه است که باعث شده از آن به عنوان بهترین هتل در ارومیه یاد شود. البته نیازی نیست نگران دسترسی این هتل به مکان های مهم شهر باشید؛ زیرا هتل ساحل ارومیه به پارک جنگلی و بازار ارومیه بسیار نزدیک است.

 از امکانات رفاهی این هتل می توان به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، یخچال، حمام و سرویس بهداشتی اختصاصی، رستوران، استخر، سالن ورزشی و… اشاره کرد.

آدرس: ارومیه، بلوار والفجر 2

تلفن تماس: 04433369972

هتل ساحل ارومیه

هتل ماه کیمیا ارومیه

اگر بودجه ای محدود دارید و به دنبال یک هتل با قیمت مناسبی هستید، پیشنهاد ما هتل 2 ستاره ماه کیمیا ارومیه است. این هتل در قدیمی ترین خیابان ارومیه یعنی خیابان طالقانی قرار دارد که در سال 1350 تاسیس شده است. بنای این هتل در سال 1395 بازسازی شده و ویژگی ها و امکانات رفاهی زیادی به آن اضافه کرده اند.

هتل ماه کیمیای ارومیه دارای اتاق هایی با کیفیت و خدمات رفاهی مناسبی می باشد که در یک طبقه قرار گرفته اند. دسترسی راحت این هتل به مراکز تجاری و خدماتی شهر ارومیه یکی از بهترین ویژگی های آن است.

هتل ماه کیمیا ارومیه از نظر صرفه اقتصادی بسیار مناسب می باشد و هزینه بالایی برای اقامت از شما دریافت نمی کند. همین امر موجب شده این هتل را به عنوان بهترین هتل در ارومیه با قیمت کم بشناسند.

آدرس: ارومیه، میدان ولایت فقیه اول، خیابان طالقانی

تلفن تماس: 04432354481

هتل ماه کیمیا ارومیه

هتل آریا ارومیه

یکی از خاص ترین مراکز اقامتی که در شهر ارومیه وجود دارد، هتل آریا ارومیه می باشد. هتل آریا دارای 4 ستاره کیفی است که نشان دهنده خدمات رفاهی فوق العاده این هتل می باشد. هتل آریا در سال 1390 با 11 طبقه ساختمانی و 63 واحد اقامتی، افتتاح شده است.

از بهترین امکانات رفاهی که این هتل را جزو بهترین هتل آپارتمان های ارومیه تبدیل کرده است می توان به اینترنت پر سرعت، پارکینگ، رستوران، استخر، سالن بیلیارد و… اشاره کرد. هتل آریا به دلیل استفاده از پرسنل مجرب و بهترین روش های هتل داری، تجربه ای فوق العاده را برای شما به ارمغان می آورند.

 این نکته را هم در نظر داشته باشید که تمامی اتاق های این هتل مجهز به تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی اختصاصی، یخچال، چای ساز و… می باشند.

آدرس: ارومیه، اواسط خیابان طالقانی

تلفن تماس: 04432332222

هتل آریا ارومیه

هتل جهانگردی ارومیه

شهر ارومیه دارای هتل های 4 ستاره فراوانی می باشد. بر خلاف مساحت کوچک این شهر، هتل های زیادی در آن قرار گرفته تا نیاز همه مسافران را برطرف کند. یکی از این هتل ها که بین دیگر هتل های ارومیه جذابیت زیادی داشته و خیلی ها آن را بهترین هتل در ارومیه می شناسند، هتل جهانگردی ارومیه می باشد. این هتل یک هتل 4 ستاره بوده و خدمات و امکانات رفاهی فوق العاده ای به مسافران خود ارائه می دهد.

امکانات این هتل شامل 74 اتاق لاکچری، کافی شاپ، اینترنت، پارکینگ، رستوران و سالن ورزشی و… می شود. اگر به دنبال یک اقامت باکیفیت و بی دغدغه هستید، پیشنهاد ما هتل جهانگردی است که در نزدیکی رودخانه شهرچایی قرار دارد. این هتل نزدیک به اماکن دیدنی جذابی مانند کلیسای کوه سیر، کلیسای ننه مریم، پارک جنگلی و… می باشد.

آدرس: ارومیه، خیابان کاشانی، مقابل بانک ملت

تلفن تماس: 04432222230

هتل جهانگردی ارومیه

هتل آپارتمان بهار ارومیه

یکی دیگر از هتل های به صرفه و باکیفیت شهر ارومیه، هتل 2 ستاره بهار نام دارد. این هتل جزو بهترین هتل آپارتمان های ارومیه می باشد و ویژگی های فوق العاده آن در کنار قیمت کمی که دارد، باعث شده در لیست بهترین هتل های ارومیه نیز قرار بگیرد.

هتل بهار در سال 1394 در یک ساختمان 4 طبقه افتتاح شده که به مراکز تجاری، تفریحی و اماکن دیدنی شهر ارومیه دسترسی سریعی دارد. این هتل دارای امکاناتی مانند اتاق های تمیز و مناسب، رستوران، کافی شاپ، سیستم تهویه مطبوع، حمام و دستشویی اختصاصی، تلویزیون، یخچال، پارکینگ و… می باشد.

آدرس: ارومیه، خیابان کاشانی، سه راه کاشانی، خیابان طاووسی، بن بست اول، سمت چپ

تلفن تماس: 04433431133

هتل آپارتمان بهار ارومیه

هتل پارک ارومیه

هتل پارک ارومیه یکی از پر خدمات ترین و حرفه ای ترین هتل های 4 ستاره شهر ارومیه محسوب می شود که دارای نمای بسیار جذاب و مدرنی بوده و اتاق های شیکی درون خود جای داده است. این هتل در مرکز شهر ارومیه و در منطقه ای قدیمی و تاریخی قرار گرفته که باعث شده دسترسی مسافران به مکان های مهم  این شهر راحت تر شود.

هتل پارک در سال 1388 مورد بهره برداری قرار گرفت و دارای مساحتی نزدیک به 2500 متر مربع می باشد. این هتل دارای 7 طبقه و 78 اتاق با امکانات رفاهی فوق العاده ای است که اقامت دلنشینی را برای شما ایجاد می کند.

ویژگی هایی مانند فضای صمیمانه، موزه اختصاصی، رستوران، کافی شاپ، اینترنت پرسرعت و… باعث شده تا این هتل به بهترین هتل در ارومیه از نظر مسافران تبدیل شود.

آدرس: ارومیه، خیابان امام، روبروی بازار (این هتل در محدوده طرح ترافیک قرار گرفته است)

تلفن تماس: 04431888

هتل پارک ارومیه

هتل ناصر ارومیه 

هتل ناصر ارومیه از دیگر هتل های قدیمی است که در شهر ارومیه قرار گرفته و دارای 1 ستاره کیفی می باشد. این هتل در سال 1401 بازسازی شده که در این بازسازی، خدمات و امکانات رفاهی زیادی به آن اضافه شده است.

 خدمات این هتل در سطح مناسبی بوده و به دلیل تک ستاره بودن آن هتلی بسیار به صرفه و کم هزینه می باشد؛ با این حال امکانات رفاهی زیادی مانند 24 سوئیت مجزا در 5 طبقه، رستوران، روم سرویس، اینترنت پرسرعت و… می باشد.

موقعیت مکانی هتل ناصر به گونه ای است که در کمتر از 20 دقیقه پیاده روی توانایی دسترسی به مهم ترین مراکز تفریحی و دیدنی شهر را خواهید داشت. بهترین هتل در ارومیه که قیمت بسیار پایینی داشته و برای مسافرانی که بودجه کمی برای رزرو اتاق در نظر گرفته اند مناسب است، هتل ناصر می باشد.

آدرس: ارومیه، خیابان امام، روبروی پاساژ ستارخان، ابتدا کوی ارگ

تلفن تماس: 04432261352

هتل ناصر ارومیه

هتل خرم ارومیه 

از دیگر هتل های کم هزینه ارومیه که قیمت مناسبی برای هر شب اقامت خود ارائه می دهد، می توان به هتل خرم ارومیه اشاره کرد که در مرکز شهر واقع شده است. به دلیل قرارگیری این هتل در مرکز شهر می توانید به راحتی به اماکن دیدنی و مراکز تفریحی و تجاری شهر ارومیه دسترسی داشته باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هتل های ارزان قیمت، بهترین هتل آپارتمان های ارومیه و دریافت اطلاعات بهترین هتل های ارومیه می توانید به وب سایت مای ارومیا که یکی از بهترین پایگاه های اینترنتی برای کسب اطلاعات راجع به این شهر می باشد مراجعه نمایید.

آدرس: ارومیه، خیابان امام خمینی، پشت مسجد سردار، روبروی راسته غلامخان

تلفن تماس: 04432225444

هتل خرم

سوالات متداول

لوکس ترین هتل های ارومیه کدام هتل ها هستند؟

شهر ارومیه علی رغم مساحت کوچکی که دارد، دارای هتل های فراوانی بوده که در لیست بهترین هتل های ارومیه به آن ها اشاره کردیم. از لوکس ترین هتل های شهر ارومیه می توان به هتل دیاکو، هتل پنج ستاره آنا، هتل های چهار ستاره آریا، ساحل، جهانگردی و هتل پارک اشاره کرد. هر کدام از این هتل ها از نظری بهترین هتل در ارومیه به حساب می آیند.

ارزان ترین هتل های ارومیه کدامند؟

علاوه بر هتل های لاکچری و گران قیمت، شهر ارومیه دارای هتل های ارزان قیمت نیز می باشد تا مسافرانی که بودجه کمی برای اقامت دارند، با مشکل مواجه نشوند. این هتل ها شامل هتل ماه کیمیا، بهار، خرم ارومیه و ناصر ارومیه می شوند.

هتل های گران قیمت ارومیه چه خدماتی را ارائه می دهند؟

سوالی که برای بسیاری از مسافران پیش می آید این است که هتل های گران قیمت ارومیه چه خدماتی را به مسافران خود ارائه می دهند؟ خدمات این هتل ها شامل اتاق ها و سوئیت های لوکس و شیک، رستوران، کافی شاپ، استخر، سالن ورزشی و… می باشند. همین دلایل نیز باعث شده هر کدام از این هتل ها بهترین هتل در ارومیه نام بگیرند.

Recommended Posts

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است


ثبت دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *