لیست آزمایشگاه های ارومیه

آزمایشگاه در ارومیه

لیست آزمایشگاه های ارومیه

آزمایشگاه‌ های پزشکی و طبی تخصصی از جمله مهم‌ ترین مکان‌ ها برای بررسی وضعیت افراد از طریق نمونه گیری خون، ادرار، مدفوع، خلط و زخم هستند. افرادی که مشکوک به بیماری‌ ها و مشکلات مختلف هستند با مراجعه به آزمایشگاه‌ های پزشکی می‌ توانند در کمترین زمان و با دقت بالا، بیماری و مشکل خود را تشخیص داده و نسبت به درمان آن اقدام کنند. هموطنان عزیز در شهر ارومیه می‌ توانند برای انجام آزمایشات متعدد به نزدیک ترین آزمایشگاه محل زندگی خود مراجعه کنند. در ادامه این قسمت اقدام به معرفی آزمایشگاه در ارومیه کرده و اطلاعات کامل آزمایشگاه های پزشکی در ارومیه را در اختیار شما قرار می‌ دهیم.

آزمایشگاه دکتر میلانی ارومیه

آزمایشگاه دکتر مجید میلانی از جمله بهترین آزمایشگاه در ارومیه است که اقدام به نمونه گیری مایعات مختلف بدن برای تشخیص بیماری فرد می‌کند. این آزمایشگاه جوابدهی اینترنتی ندارد و امکانات مختلفی به صورت حضوری مانند، ارائه برگه پذیرش آزمایشگاه و دریافت جواب آزمایش در کمترین زمان می‌کند؛ همچنین شما می‌توانید با مراجعه به پزشک آزمایشگاه نسبت به تفسیر آزمایش و دانستن وضعیت جسمی و سلامتی خود اقدام کنید.

آدرس: ارومیه، تقاطع خیام شمالی و شهید مدنی

شماره تماس: 04132230240

ازمایشگاه دکتر میلانی

آزمایشگاه آریان ارومیه

آزمایشگاه آریان در لیست بهترین آزمایشگاه ارومیه قرار می‌ گیرد، این آزمایشگاه به صورت آنلاین و حضوری اقدام به جواب دهی در مورد آزمایش مراجعین می‌کند. علاوه بر این، با تمامی سازمان‌ های بیمه از جمله بیمه تامین اجتماعی طرف قرارداد دارد. ساعات کاری این آزمایشگاه از ۷ صبح لغایت ۱۹ عصر است.

آدرس: ارومیه، خیابان کاشانی، روبروی اداره کل دارایی، آزمایشگاه آریان

شماره تماس: 04433450044_ 04433447375

ازمایشگاه آریان

آزمایشگاه رویان ارومیه

آزمایشگاه رویان ارومیه با مدیریت دکتر فرامرز ابراهیم پور آذر اقدام به انجام آزمایشات و چکاپ کامل برای مراجعین می‌ کند. برای انجام آزمایش خون، تست بارداری، نمونه برداری مغز استخوان، آزمایش ژنتیک، تست آلرژی، آزمایش عملکرد کلیه، آزمایش تیروئید، آزمایش ادرار و… می توانید از ساعت ۷ تا ۱۹ به این مرکز مراجعه کنید.

آدرس: ارومیه، خیابان کاشانی، روبروی بانک ملت، کوچه 12، ساختمان پزشکان میلاد

شماره تماس: 04432241744

ازمایشگاه رویان

زمایشگاه ژنوم ارومیه

آزمایشگاه ژنوم یکی از پیشرفته‌ ترین آزمایش طبی تشخیصی در ارومیه است، این آزمایشگاه امکان دریافت جواب را برای بیماران به صورت آنلاین فراهم کرده است. علاوه بر این اکثر بیمه‌ها مانند بیمه نیروهای مسلح، بیمه معلم، بیمه تامین اجتماعی، بیمه سامان، بیمه دانا، بیمه ایران و… تحت پوشش آن هستند. این آزمایشگاه انواع آزمایشات خون، ادرار، هورمون شناسی، آنالیز دارویی، قارچ شناسی و… را برای بیماران انجام می‌ دهد؛ علاوه بر این، از بهترین تجهیزات روز جهان استفاده می‌ کند.

آدرس: اروميه، خيابان حسني، مجتمع پزشكي پارس

شماره تماس: 04433444840_ 04433444829

آزمایشگاه ژنوم

آزمایشگاه دکتر نعمتی ارومیه

آزمایشگاه دکتر نعمتی با مدیریت دکتر فرهاد نعمتی یکی دیگر از بهترین آزمایشگاه پزشکی در ارومیه است. این آزمایشگاه با مراکز مختلف بیمه از جمله بیمه ایران طرف قرارداد دارد و خدمات مختلفی از جمله تشخیص طبی، آزمایشات ژنتیک و پاتولوژی ارائه می دهد. برای تشخیص انواع بیماری‌ های داخلی و تعیین سطح سلامت بدن، می‌ توانید به این آزمایشگاه مراجعه کنید.

آدرس: آذربایجان غربی، ارومیه، پنجراه، خیابان شهید امینی، ساختمان پزشکان کسری، طبقه زیرزمین

شماره تماس: 04433456607

دکتر نعمتی

آزمایشگاه پاتوبیولوژی شمس ارومیه

آزمایشگاه پاتوبیولوژی شمس دکتر علمداری (متخصص کلینیکال و آناتومیکال پاتولوژی) را می‌ توان یکی دیگر از پیشرفته‌ ترین آزمایشگاه در ارومیه نام برد. این آزمایشگاه اقدام به تشخیص انواع بیماری‌ های داخلی و ارائه جواب آن در کمترین زمان می‌ کند. در این آزمایشگاه خدمات مختلفی مانند آزمایشات خون، آگاهی از سرطان‌ های لنفاوی، تست سلامت کلیه و بررسی وضعیت عمومی بدن ارائه می‌ شود

آدرس: ارومیه، خیابان سرداران کوی خانباباخان ۲، ساختمان پزشکان سرداران

شماره تماس: 04432240180

آزمایشگاه آبان ارومیه

آزمایشگاه آبان دکتر جاویدی اقدام به انجام کلیه آزمایشات تخصصی با مدرن‌ ترین و مجهزترین دستگاه‌ های پیشرفته روز دنیا می‌کند. جهت انجام آزمایشات هورمونی، خون گیری با ربات هوشمند و تشخیص انواع بیماری‌ های داخلی از جمله کم خونی، می‌ توانید به آزمایشگاه آبان مراجعه کنید. این آزمایشگاه همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۵ باز است.

آدرس: ارومیه، حافظ، بلوار ولیعصر، بلوار مدنی

شماره تماس: 04432245098

آزمایشگاه آلفا ارومیه

آزمایشگاه فوق تخصصی آلفا، آزمایشگاهی هوشمند با پیشرفته‌ترین وسایل و تجهیزات تشخیصی در ارومیه است که اقدام به نمونه گیری و تعیین وضعیت سلامت بیماران می‌ کند. این آزمایشگاه با انواع بیمه‌ های تامین اجتماعی، خدمات درمانی، نیروهای مسلح و تمامی بیمه‌ های تکمیلی طرف قرارداد دارد. علاوه بر این، می‌ تواند برای انجام آزمایشاتی مانند قند خون، آزمایشات هورمونی، آزمایش تیروئید و ویتامین‌ های بدن به این آزمایشگاه مراجعه کرد. در این آزمایشگاه امکان جوابدهی آنلاین نیز وجود دارد.

آدرس: ارومیه، خیابان حسنی، جنب بانک مسکن، ساختمان پزشکان رازی

شماره تماس: 04433435821

ازمایشگاه آلفا

آزمایشگاه مهر ارومیه

آزمایشگاه تشخیص طبی مهر در دسته آزمایشگاه‌ های طبی تشخیصی ارومیه با امکانات بالا قرار دارد، این آزمایشگاه امکان جواب دهی آنلاین برای بیماران را فراهم کرده است، ساعت کاری این آزمایشگاه همه روزه از ساعت ۹ صبح الی ۸:۳۰ شب است. در این آزمایشگاه انواع آزمایشات خونی، تست مایعات بدن و آزمایش قند خون انجام می‌ شود.

آدرس: ارومیه، خیام شمالی، خانباباخان

شماره تماس: 04432246829

آزمایشگاه مهر

آزمایشگاه پاستور ارومیه

آزمایشگاه پاستور ارومیه توسط دکتر علی نقی زاده اداره می‌ شود و با داشتن دستگاه‌ های مجهز روز دنیا و کادر حرفه‌ای و متخصص؛ انواع آزمایشات خون، مایعات بدن، هورمون شناسی، قند خون و تعیین میزان ویتامین‌ های بدن را برای مراجعین انجام می‌ دهد.

آدرس: ارومیه، خیابان مدنی ۲، ساختمان پزشکان سینا

شماره تماس: 04432233715

آزمایشگاه پاستور

آزمایشگاه پاتولوژی نانو ارومیه

آزمایشگاه پاتولوژی نانو یک آزمایشگاه غیردولتی در ارومیه است که اقدام به ارائه سرویس جوابدهی و دریافت نتایج آزمایش، به صورت آنلاین برای بیماران می‌ کند. این آزمایشگاه با بیمه‌ های تامین اجتماعی، بیمه سلامت، بیمه نیروهای مسلح و اکثر بیمه‌ های تکمیلی طرف قرارداد دارد؛ ساعت پذیرش این آزمایشگاه از ساعت ۷ تا ۲۲ از روزهای شنبه تا چهارشنبه است.

آدرس: ارومیه، خیابان حسنی، ساختمان دکتر هاشمی، طبقه اول

شماره تماس: 04433457996_ 04433457993

پاتالوژی نانو

آزمایشگاه پاتولوژی راد ارومیه

آزمایشگاه پاتولوژی راد یکی از تخصصی‌ترین مراکز آزمایشگاه در ارومیه است که آزمایشات تشخیص طبی، پاتولوژی و آزمایشات ژنتیک را به بیماران ارائه می‌ دهد. این آزمایشگاه با داشتن تجهیزات پیشرفته، اقدام به تشخیص انواع بیماری‌ ها و مشکلات در کمترین زمان می‌ کند؛ همچنین با شرکت‌های مختلف بیمه از جمله بیمه ایران طرف قرارداد دارد.

آدرس: شهر ارومیه – خیابان مولوی ۲ – ساختمان بهبود

تلفن تماس: 04433443660

پاتالوژی راد

آزمایشگاه دکتر عباس زاده ارومیه

آزمایشگاه دکتر عباس‌ زاده با مدیریت دکتر غلامرضا عباس‌ زاده، متخصص آسیب شناسی و پاتولوژی، یک آزمایشگاه غیردولتی است که انواع آزمایشات خون، مایعات بدن، تعیین میزان قند خون، کلسترول و میزان ویتامین‌ های بدن را انجام می دهد. این آزمایشگاه با شرکت‌ های مختلف بیمه از جمله خدمات درمان تکمیلی ایران طرف قرارداد دارد.

آدرس: آذربایجان غربی – ارومیه – خیابان خیام شمالی – جنب داروخانه فتاح پور

تلفن تماس: 04432234112

دکتر عباس زاده

آزمایشگاه دانش ارومیه

در لیست آزمایشگاه پزشکی در ارومیه آزمایشگاه دانش یکی از مجهزترین و بهترین آنها به حساب می‌ آید. این آزمایشگاه جوابدهی اینترنتی ندارد و شما می‌ توانید برای دریافت جواب آزمایش و دانستن وضعیت سلامت خود، به صورت حضوری به این آزمایشگاه مراجعه کنید. به منظور اطلاع از قند خون، میزان کلسترول، وضعیت عمومی بدن و بررسی میزان ویتامین‌ ها و املاح مورد نیاز بدن، می‌ توانید به این آزمایشگاه مراجعه کنید.

آدرس: ارومیه، خیابان برق، خیابان یاسر، نبش 12 متری هشتم، پلاک  67

شماره تماس: 04433443660

آزمایشگاه دانش

آزمایشگاه اسماعیل زاده ارومیه

آزمایشگاه تشخیص طبی اسماعیل زاده زیر نظر دکتر صادق اسماعیل زاده در اردبیل تاسیس شد و می‌ توان آن را از جمله بهترین آزمایشگاههای ارومیه در نظر گرفت، این آزمایشگاه دارای بخش‌ های هماتولوژی، میکروبیولوژی، انگل شناسی، آزمایش ایدز، چکاپ دوره‌ای و… است و از پیشرفته‌ ترین دستگاه‌ های روز دنیا استفاده می‌ کند.

آدرس: ارومیه، خیابان خیام شمالی، کوچه خان بابا خان، ساختمان پزشکان ایرانمهر، شماره ۵۸

شماره تماس: 04432234737

دکتر اسماعیل زاده

آزمایشگاه دکتر جلوند ارومیه 

با مراجعه به لیست آزمایشگاه در ارومیه می‌ توان آزمایشگاه دکتر منیره جلوند را یکی از بهترین آزمایشگاه‌ های پاتوبیولوژی در نظر گرفت. این آزمایشگاه با استفاده از پیشرفته‌ ترین دستگاه‌ های روز جهان، اقدام به تشخیص بیماری‌ های مختلف سطحی یا پیشرفته در کمترین زمان می‌ کند.

آدرس: ارومیه، تقاطع مدنی 2 و خیام شمالی، روبروی بانک ملت، پلاک 316

شماره تماس: 04432245825

دکتر جلوند

برای کسب اطلاعات جامع شهری و گردشگری پورتال جامعه مای ارومیا می‌ تواند به شما کمک کند. مجموعه ما تمامی اطلاعات شهری، گردشگری، پزشکی و درمانی ارومیه را با جزئیات کامل در اختیار شما قرار می‌ دهد تا در هر ساعت از شبانه روز و در صورت نیاز، بتوانید از آن‌ها استفاده کنید.

سوالات متداول

اهمیت دانستن مشخصات و آدرس آزمایشگاه‌ های ارومیه چیست؟

با اطلاع از ویژگی‌ ها و آدرس آزمایشگاه‌ های ارومیه، می‌ توانید برای انجام چکاپ و اطلاع از بیماری و مشکلات احتمالی، به آنها مراجعه کنید.

چه خدماتی توسط آزمایشگاه‌ های ارومیه ارائه می‌شوند؟

بررسی وضعیت سلامت بدن، انجام تست قند خون، بررسی مایعات بدن، اطلاع از بیماری‌ هایی مانند تیروئید، تست بارداری، ژنتیک و…. توسط آزمایشگاه انجام می‌شود.

 بهترین آزمایشگاه ارومیه کدام است؟

هر کدام از آزمایشگاه‌ های ارومیه خدمات متنوع درمانی به بیماران ارائه می‌ کند و شما می‌ توانید بر اساس تشخیص خود، به آن‌ها مراجعه کنید.

Recommended Posts

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است


ثبت دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *