معرفی تالار های ارومیه

تالار های عروسی ارومیه

معرفی شهر ارومیه

برای آشنایی با تالار های ارومیه ابتدا بهتر است کمی با این شهر زیبا و خوش آب و هوا آشنا شویم. ارومیه از زیباترین شهر های ایران می‌باشد که در استان آذربایجان غربی قرار گرفته است. در نزدیکی این شهر زیبا دریاچه ارومیه که یکی از مهم ترین منابع طبیعی کشور ایران محسوب می‌شود، واقع شده است.

 با سرشماری ای که در سال 1395 صورت گرفت، شهر ارومیه بالغ بر 730 هزار نفر جمعیت دارد و دهمین شهر پر جمعیت ایران به حساب می‌آید. از بهترین اماکن دیدنی و تاریخی شهر ارومیه می‌توان به دریاچه ارومیه، دروازه های قدیمی، موزه ها، مسجد جامع ارومیه، سه گنبد و… اشاره کرد.

علاوه بر این موارد، به دلیل محبوبیت بالایی که شهر ارومیه دارد، تالار ها و رستوران های زیادی در این شهر احداث شده اند. امروز در این مقاله قصد داریم تا بهترین تالار های شهر ارومیه را معرفی کنیم و به همین منظور در ادامه لیست تالار های ارومیه را برای شما عزیزان قرار خواهیم داد.

همچنین اگر می خواهید درباره امکانات و ویژگی‌های شهر ارومیه اطلاعات بیشتری کسب کنید، می‌توانید به پایگاه اینترنتی مای ارومیا، یکی از معتبر ترین منابع اطلاعاتی شهر ارومیه مراجعه نمایید.

تالار های شهر ارومیه

اگر به تازگی به شهر ارومیه نقل مکان کرده‌اید یا در این شهر زندگی می‌کنید و به دنبال بهترین تالار های ارومیه از جمله تالار های عروسی ارومیه هستید، می‌توانید با مطالعه این بخش اطلاعات مورد نیاز خود را کسب کنید. لیست تالار های ارومیه شامل موارد زیر هستند:

تالار جردن ارومیه

تالار جردن ارومیه که جزو بهترین تالار های عروسی در ارومیه به حساب می‌آید، از شناخته شده ترین تالارهای این شهر زیبا است. از خدماتی که در تالار جردن ارائه می‌شود، می‌توان به پذیرایی مراسم‌های عروسی، تولد، مهمانی و… با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی اشاره کرد.

آدرس تالار: ارومیه، کیلومتر 4 جاده مهاباد، روبروی شرکت سایپا

شماره تماس: 04432253399

تالار رزا ارومیه

یکی از زیباترین تالار های ارومیه، تالار رزا است. این تالار در سال 1394 بازسازی شده و ظرفیت 50 تا 400 نفر را دارد. این تالار که یکی از تالار های عروسی ارومیه است، ویژگی‌هایی مانند اتاق عقد داخل سالن، سفره عقد، طرح ازدواج آسان، فاقد هرگونه ورودی خاص، پارکینگ 350 خودرویی و… را به شما عزیزان ارائه می‌دهد. شما می‌توانید از این سالن برای برگزاری انواع جشن‌های خود با بهترین قیمت بهره ببرید.

آدرس تالار: ارومیه، جاده بالانج، روبروی جاده قطلو، دست راست

شماره تماس: 04433387146

تالار رجال ارومیه

اگر کمی با تالار های شهر ارومیه آشنا باشید حتما نام تالار رجال به گوشتان خورده است. این تالار یکی از بهترین تالارهای پذیرایی ارومیه می‌باشد. تالار رجال دارای پارکینگ اختصاصی بوده و در کنار ویژگی‌های دیگر خود، توانسته رضایت مشتریان را به طور کامل کسب کند. با ورود به شهر ارومیه می‌توانید به راحتی به تالار رجال دسترسی داشته باشید و از خدمات آن برای مراسم‌ها و مهمانی‌های خود استفاده کنید.

آدرس تالار: ارومیه، کیلومتر 6 جاده مهاباد

شماره تماس: –

تالار عروسی رجال

تالار شباهنگ ارومیه

یکی از شناخته شده‌ترین تالار های ارومیه که به دلیل ویژگی‌های منحصر به فردش توانسته خود را در لیست بهترین تالار های ارومیه جای دهد، تالار شباهنگ است. این تالار که ظرفیتی 100 تا 500 نفره دارد یکی از تالارهای بزرگ شهر ارومیه محسوب شده و دارای ویژگی‌های فراوانی مانند سالن عقد، نورپردازی، پخش موسیقی دلخواه و… می‌باشد. طراحی این سالن به شکل متفاوتی بوده و تجربه‌ای دلنشین برای شما به ارمغان خواهد آورد.

آدرس تالار: ارومیه، کیلومتر 3 جاده مهاباد

شماره تماس: –

تالار آذربایجان ارومیه

یکی از بزرگترین تالار های ارومیه تالار آذربایجان این شهر می‌باشد. تالار آذربایجان ظرفیتی حدود 1700 نفر داشته و دارای پارکینگی بزرگ و اختصاصی برای مهمانان خود است. این تالار در سال 1391 افتتاح شده و ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای را دارد از این ویژگی‌ها می‌توان به سفره عقد، گل آرایی، محل بازی کودکان، شستشوی میوه، طرح ازدواج آسان، کارت دعوت، کافی شاپ و…  اشاره کرد.

آدرس تالار: ارومیه، 5 کیلومتری جاده سلماس، نرسیده به فلکه فرودگاه

شماره تماس: 09911810817

تالار بزرگ الماس ارومیه

اگر به دنبال تالاری مجلل برای برگزاری مراسم‌های خود هستید که از ظرفیت بالایی نیز برخوردار باشد، می‌توانید به تالار بزرگ الماس ارومیه که یکی از بهترین تالار های ارومیه به حساب می‌آید، مراجعه کنید. این تالار دارای دو سالن مجزا می‌باشد که ظرفیت هر کدام از این سالن‌ها حدود 2000 نفر است. تالار الماس در سال 1392 بازسازی شده و ویژگی‌های زیادی مانند شمع آرایی، مشعل آرایی، سالن عقد و… به آن افزوده شده است، تا شما بتوانید مراسم های های خود را به راحتی برگزار کنید.

آدرس تالار: ارومیه، کیلومتر 4 جاده سلماس، جنب قزل عاشق

شماره تماس: 09104436496

تالار عروسی ارومیه

تالار دریا ارومیه

تالار پذیرایی دریا را می‌توان یکی از بهترین تالار های پذیرایی ارومیه دانست. این تالار ظرفیتی 100 تا 1200 نفره داشته که به عنوان یک تالار پذیرایی بسیار بزرگ محسوب می‌شود. از ویژگی‌های بارز این تالار که باعث شده محبوبیت زیادی بین مردم ارومیه پیدا کند، می‌توان به سفره و سالن عقد، محل بازی کودکان، گل آرایی، شستشوی میوه، شمع آرایی، مشعل آرایی، طرح ازدواج آسان و… اشاره کرد.

آدرس تالار: ارومیه، کیلومتر 4 جاده سرو

شماره تماس: 04432776163

تالار بزرگ فردوس ارومیه

از خاص‌ترین تالار های شهر ارومیه می‌توانیم به تالار بزرگ فردوس که ظرفیتی 1000 نفره دارد اشاره کنیم. این تالار جزو تالارهای لاکچری و قدیمی این شهر محسوب شده که در سال 1394 مورد بازسازی قرار گرفته است. ویژگی‌های تالار فردوس شامل اتاق عقد مجزا، سفره خانه سنتی، شمع و مشعل آرایی، LCD و… می‌شود. قیمت این تالار نسبت به بسیاری از تالار های شهر ارومیه نیز به صرفه‌تر است.

آدرس تالار: ارومیه، کیلومتر 5 جاده مهاباد

شماره تماس: 04432423966

عروسی در ارومیه

تالار هوریان ارومیه

به جرات می‌توان گفت یکی از زیباترین تالار های ارومیه که جزو بهترین تالار های عروسی در ارومیه نیز به حساب می‌آید، تالار هوریان می‌باشد. تالار هوریان که ظرفیتی حدود 50 تا 1500 نفری دارد جزو تالار‌های بزرگ این شهر محسوب شده و دارای ویژگی‌های بسیار زیادی مانند گل آرایی، طرح ازدواج آسان، کافی شاپ، پارکینگ با ظرفیت 600 خودرو و… است.

آدرس تالار: ارومیه، کیلومتر 2 جاده بالانج

شماره تماس: 09141415932

تالار ارومیه

تالار عروسی بوتالی ارومیه

یکی از تالار های ارومیه که طراحی و دکوراسیونی به روزی داشته و از ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای نیز بهره می‌برد، تالار بوتالی شهر ارومیه است. این تالار ظرفیتی 600 نفره داشته که برای مراسم‌های عروسی و پذیرایی بسیار مناسب است. از طرف دیگر پارکینگ اختصاصی این تالار بسیار بزرگ بوده و حداقل 100 خودرو را در خود جای می‌دهد. این تالار به دلیل ویژگی‌های فوق‌العاده خود توانسته در لیست تالار های ارومیه ما قرار بگیرد.

آدرس تالار: ارومیه، کیلومتر 8 جاده مهاباد، روبروی اروم آدا

شماره تماس: 09146690015

تالار تشریفاتی ارومیه

تالار تخت طاووس ارومیه

یکی از شیک‌ترین و قدیمی‌ترین تالار‌هایی که در شهر ارومیه قرار گرفته است تالار تخت طاووس می‌باشد. این تالار که جزو بهترین تالار های عروسی در ارومیه نیز به شمار می‌رود در سال 1375 افتتاح شده و در سال 1394 مورد بازسازی قرار گرفته است. تالار تخت طاووس دارای ظرفیتی 400 نفره می‌باشد و برای این ظرفیت، پارکینگ 50 خودرویی را تعبیه کرده است.

آدرس تالار: ارومیه، میدان مدرس اول، بلوار استاد شهریار، پلاک 37

شماره تماس: 04433820110

تالار عروسی تشریفاتی

تالار پذیرایی دهکده ارومیه

تالار پذیرایی دهکده از خاص‌ترین تالار های شهر ارومیه می‌باشد. این تالار که ظرفیتی حدود 500 نفر دارد از طراحی شیک و خاصی برخوردار بوده و تجربه‌ای فوق‌العاده برای مهمانان شما رقم خواهد زد. تالار دهکده برای افزودن ویژگی‌های جدید به مجموعه خود در سال 1390 مورد بازسازی قرار گرفت. ویژگی‌های این تالار شامل سفره عقد، اتاق عقد داخل سالن، محل بازی کودکان، سفره خانه سنتی، گل آرایی، شمع و مشعل آرایی، کافی شاپ و… می‌شود.

آدرس تالار: ارومیه، کیلومتر 5 جاده امامزاده

شماره تماس: 04432372824

تالار عروسی زیبا

تالار ملودی ارومیه

تالار ملودی ارومیه یکی از لوکس‌ترین تالارهای این شهر به حساب می‌آید. دلیل این موضوع طراحی داخلی و خارجی لوکس این تالار بوده که با استفاده از میز و صندلی‌های شیک، آن را زیباتر کرده است. اگر به دنبال تالاری شیک برای برگزاری مراسم‌های خاص خود هستید می‌توانید به این تالار مراجعه کرده و با بررسی منو‌های مختلف آن خدمات مورد نظر خود را انتخاب کنید. این تالار که به عنوان یکی از بهترین تالار های عروسی در ارومیه شناخته می‌شود، دارای ویژگی‌های منحصر به فردی می‌باشد.

آدرس تالار: ارومیه، کمربندی خاتم الانبیا، 100 متر پایین‌تر از پل ابوذر به طرف سلماس موقتی

شماره تماس: 09144406638

تالار سیفد خوشگل

تالار هتل ساحل ارومیه

تالارهای کمی در شهر ارومیه هستند که علاوه بر تالار پذیرایی خدماتی مانند هتل را نیز به مشتریان خود ارائه می‌دهند. تالار هتل ساحل از آن دسته تالارهایی است که دارای هتلی مجزا می‌باشد. شما می‌توانید از این هتل برای مهمانان راه دور خود نیز بهره ببرید. این تالار دارای ظرفیت 500 نفری می‌باشد که در سال 1394 بازسازی شده است. تالار ساحل که جزو بهترین تالار های ارومیه محسوب می‌شود دارای ویژگی‌هایی مانند اتاق عقد مجزا، سفره عقد و… است.

آدرس تالار: ارومیه، بلوار والفجر

شماره تماس: 04433369975

تشریفات عروسی پرنسس

از زیباترین تالار های پذیرایی و عروسی که در شهر ارومیه قرار گرفته است، می‌توان به تشریفات عروسی پرنسس اشاره کرد. این مجموعه با ویژگی‌های فوق‌العاده و طراحی لوکس، آماده خدمات رسانی به مهمانان خود در مجالس عروسی، تولد، عقد، مجالس ترحیم، مهمانی های خانوادگی و… آن ها است. این سالن دارای کافی شاپ، کارت دعوت، LCD، محل بازی کودکان، سفره خانه سنتی، گل آرایی و… است.

آدرس تالار: سلماس، خیابان امام، روبروی شیرینی سرای موذنی، تقاطع بانک حکمت

شماره تماس: 09142131299

تالار سفید عروسی

تالار پذیرایی افشین ارومیه

یکی از بزرگترین مجموعه تالار های شهر ارومیه تالار پذیرایی افشین می‌باشد که در میان بهترین تالار های پذیرایی ارومیه نیز قرار می‌گیرد. این تالار مجهز به دو سالن مجزا با ظرفیت‌های 450 و 650 نفری می‌باشد. از ویژگی‌هایی که در این سالن به مشتریان ارائه می‌شود می‌توان به سالن عقد مجزا، طرح ازدواج آسان، گل آرایی و… اشاره کرد.

آدرس تالار: ارومیه، بلوار مدرس، نبش حکیم نظامی

شماره تماس: 04433832575

تالار پذیرایی بارمان ارومیه

از دیگر تالار های ارومیه که دارای سالن‌های مجزا برای مراسم‌های مختلف می‌باشد، می‌توان به تالار پذیرایی بارمان اشاره کرد. این تالار دو سالن مجزا با ظرفیت‌های 300 و 800 نفری دارد. تالار بارمان جزو تالارهای قدیمی شهر ارومیه محسوب می‌شود که در سال 1393 مورد بازسازی قرار گرفته است. از ویژگی‌های این تالار می‌توانیم به اتاق عقد 40 نفره، شستشوی میوه، کارت دعوت، سفره عقد و… اشاره کنیم.

آدرس تالار: ارومیه، میدان آزادی، اول جاده سرو سلماس، پلاک 6

شماره تماس: 04432752627

تالار پذیرایی متین ارومیه

از شیک ترین تالار های ارومیه می‌توان به تالار پذیرایی متین اشاره کرد که جزو بهترین تالار های عروسی در ارومیه به حساب می‌ آید. این تالار دارای دو سالن مجزا با ظرفیت‌های 600 و 700 نفری است. تالار متین یک سالن عقد 30 نفره نیز دارد. علاوه بر این کافی شاپ، محل بازی کودکان، گل آرایی، شمع و مشعل آرایی و… جزو ویژگی‌های این تالار هستند.

آدرس تالار: ارومیه، جاده سرو، کیلومتر 5

شماره تماس: 04432452029

تالار پذیرایی مهرگان ارومیه

یکی از زیباترین و بهترین تالار های ارومیه تالار پذیرایی مهرگان می‌باشد. این تالار مجهز به دو سالن بزرگ با ظرفیت  600 نفر است. به همین دلیل پارکینگی جادار با ظرفیت 200 خودرو برای این تالار در نظر گرفته شده است. تالار مهرگان دارای ویژگی‌هایی مانند سفره عقد، شستشوی میوه، شمع آرایی و… است.

آدرس تالار: ارومیه، بلوار دانشگاه (اول جاده سرو)

شماره تماس: 09143481554

تالار پذیرایی ملت ارومیه

تالار پذیرایی ملت را می‌توان به عنوان یکی از بهترین تالار های پذیرایی ارومیه نامگذاری کرد. دلیل این امر طراحی فوق‌العاده زیبای این تالار در کنار ویژگی‌ها و مزایای آن است. این تالار دارای دو سالن مجزا با ظرفیت‌های 350 و 600 نفری می‌ باشد که هر کدام از این سالن‌ها ویژگی‌ هایی مختص به خود را دارند. همچنین اموری مانند شستشوی میوه توسط پرسنل این تالار انجام می‌ شود. از ویژگی‌های دیگر این تالار می‌توان به گل آرایی و عدم دریافت ورودی در ایام خاص اشاره کرد.

آدرس تالار: ارومیه، تقاطع مدرس، ابتدای بلوار استاد شهریار

شماره تماس: 04433863772

تالار مجلل

تالار پذیرایی پیوند ارومیه

تالار پیوند از بهترین تالار های  عروسی در ارومیه می‌باشد. این تالار که ظرفیت 500 نفری دارد از طراحی خاص و بروزی بهره برده و خدمات زیادی را به مهمانان شما ارائه می‌دهد. پارکینگ این تالار دارای ظرفیت 200 خودرو است که در کنار ویژگی‌هایی مانند LCD، گل آرایی، نورپردازی، موسیقی و… این تالار را به یکی از بهترین تالار های پذیرایی ارومیه تبدیل کرده است. شما عزیزان می‌توانید مراسم‌های تولد، عروسی عقد، مهمانی‌های خانوادگی و… خود را در این سالن برگزار کنید.

آدرس تالار: ارومیه، کمربندی خاتم الانبیا، روبروی منابع طبیعی

شماره تماس: 04432752515

تالار پذیرایی تک ستاره ارومیه

تالار پذیرایی تک ستاره که یکی از بزرگترین تالار های عروسی ارومیه محسوب می‌شود دارای ظرفیتی 2000 نفره بوده و وسعت زیادی را برای خدمات رسانی به مهمانان شما در نظر گرفته است. این تالار دارای پارکینگ با ظرفیت 300 خودرو است. علاوه بر این زیبایی این تالار به دلیل طراحی جذابی که دارد باعث شده بسیاری از ساکنین شهر ارومیه به آن علاقه‌ مند شوند.

آدرس تالار: ارومیه، کیلومتر 4 جاده سرو

شماره تماس: 04432756565

تالار پذیرایی دلگشا ارومیه

از حرفه‌ای‌ترین تالار های ارومیه می‌توان به تالار پذیرایی دلگشا اشاره کرد. این تالار وسعتی به متراژ 3000 متر مربعی دارد. تالار دلگشا دارای ظرفیت 1500 نفری بوده و ویژگی‌های زیادی از قبیل گل آرایی، شستشوی میوه، طرح ازدواج آسان و… را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

آدرس تالار: ارومیه، 2.5 کیلومتری جاده سلماس، بعد از پمپ بنزین معصومی، روبروی عرقیات گلبهار

شماره تماس: 04432720043

تالار پذیرایی امپراطور ارومیه

تالار پذیرایی امپراطور ارومیه جزو بزرگترین مجموعه تالار های ارومیه است. این تالار دارای دو عدد سالن مجزا با ظرفیت‌های 700 و 1300 نفری می‌باشد که با کمک پرسنلی حرفه‌ای و با تجربه توانایی خدمات رسانی به بهترین شکل ممکن به مهمانان شما را دارد.

 تالار امپراطور در سال 1390 تاسیس شده و دارای طراحی زیبا با رنگ‌هایی جذاب می‌باشد. ویژگی‌های فوق‌العاده این تالار باعث شده تا نام این تالار در لیست تالار های ارومیه و بهترین تالار های عروسی در ارومیه قرار بگیرد.

آدرس تالار: ارومیه، کیلومتر 6 جاده سلماس

شماره تماس: –

تالاز امپراطور

تالار رستوران تاج محل

از تالارهای خاص شهر ارومیه می‌توان به تالار رستوران تاج محل اشاره کرد. این تالار که جزو تالارهای بزرگ این شهر و بهترین تالار های پذیرایی ارومیه نیز محسوب می‌شود، هم تالار و هم رستوران است؛ یعنی علاوه بر برگزاری مراسم‌های متنوع مانند عروسی و تولد می‌توانید مهمانی‌های خانوادگی خود را در این تالار برگزار کنید.

آدرس تالار: ارومیه، کیلومتر 5 جاده سلماس، اول شهرک بالو، جنب ایران پاش

شماره تماس: –

تالار سپید ارومیه

یکی از تالارهای شیک و خاصی که در شهر ارومیه قرار دارد، تالار سپید است. این تالار جزو بهترین تالار های ارومیه به حساب می‌آید و به دلیل ویژگی‌های منحصر به فردی که نسبت به تالارهای دیگر این شهر دارد در لیست تالار های ارومیه و بهترین تالار های عروسی در ارومیه قرار گرفته است.

آدرس تالار: ارومیه، کیلومتر 5 جاده سلماس، ورودی بالو

شماره تماس: 04433533232

تالار گل سرخ ارومیه

اگر به دنبال تالاری زیبا و خاص برای برگزاری مراسم‌های عروسی، تولد، دورهمی‌های خانوادگی، مهمانی‌های بزرگ و… هستید، می‌توانید به تالار گل سرخ ارومیه مراجعه کنید. این تالار که یکی از بهترین تالار های شهر ارومیه است، فضایی مناسب برای خدمات رسانی به مهمانان شما در نظر گرفته است. از طرف دیگر غذاهای این تالار در شهر ارومیه بسیار معروف است که دلیل آن کیفیت بالای غذاهای این تالار می‌باشد.

آدرس تالار: ارومیه، کیلومتر 2 جاده سرو، روبروی کارخانه بتن آرین

شماره تماس: 04432763805

تالار عروسی مجلل در ارومیه

تالار پذیرایی گل مریم ارومیه

یکی از قدیمی‌ترین تالار های ارومیه تالار گل مریم می‌باشد. این تالار که در سال 1372 افتتاح شده فضایی مناسب و به صرفه‌ای را  برای خدمات رسانی به مهمانان شما در نظر گرفته است. به دلیل تجربه بالای خدمه و پرسنل این تالار شما شاهد ارائه بهترین خدمات در تالار گل مریم هستید.

آدرس تالار: ارومیه، کیلومتر 4 جاده سرو

شماره تماس: 09124273722

تالار پذیرایی کاروان ارومیه

تالار پذیرایی کاروان را می‌توان یکی از بزرگترین و بهترین تالار های عروسی در ارومیه دانست. این تالار که ظرفیتی حدود 2000 نفر دارد. شما عزیزان می‌توانید برای تولد و عروسی یا مهمانی های بزرگ از این تالار استفاده کنید.

آدرس تالار: ارومیه، کیلومتر 5 جاده سرو

شماره تماس: 09149742009

تالار پذیرایی نوری ارومیه

از خاص ترین و شیک ترین تالار های ارومیه می‌توان به تالار پذیرایی نوری اشاره کرد. این تالار دارای نورپردازی‌های فوق‌العاده‌ای است. تالار نوری در سال 1389 افتتاح شده و ظرفیت آن برابر با 2500 مهمان می‌باشد که خود یک ویژگی فوق‌العاده برای این تالار محسوب می‌شود.

آدرس تالار: ارومیه، کیلومتر 6 جاده سرو

شماره تماس: 09144459004

تالار پذیرایی نجفی ارومیهر

یکی از تالار‌های بزرگ شهر ارومیه که به عنوان بهترین تالار های عروسی در ارومیه نیز شناخته می‌شود، تالار پذیرایی نجفی می‌باشد. این تالار ظرفیتی 1200 نفره دارد که در کنار آن پارکینگی 100 خودرویی به شما ارائه می‌دهد.

آدرس تالار: ارومیه، کیلومتر 4 جاده بالانج

شماره تماس: 09190785943

تالار پذیرایی استادان ارومیه

از دیگر سالن های بزرگ و حرفه ای شهر ارومیه می‌توان به تالار بزرگ استادان اشاره نمود. این تالار دارای دو سالن مجزا 1000 نفری می‌باشد که هر کدام از این سالن‌ها دارای ویژگی‌های منحصر به فردی هستند. به جرات می‌توان این تالار را یکی از بهترین تالار های ارومیه نامگذاری کرد.

آدرس تالار: ارومیه، کیلومتر 9 جاده سرو، روبروی دانشگاه نازلو

شماره تماس: 09144481482

تالار عروسی زیبای ارومیه

سوالات متداول

بهترین تالار های عروسی در ارومیه کدام تالار ها هستند؟

تالار های بسیار زیادی در شهر ارومیه واقع شده اند. از بهترین تالار های پذیرایی ارومیه می‌توان به تالار های جردن، تخت طاووس، رزا، رجال، الماس و… اشاره کرد. شما عزیزان می‌توانید با بررسی منو‌های این تالار‌ها یکی از آن‌ها را برای برگزاری مراسم‌های خود انتخاب کنید.

کدام تالار های ارومیه برای پذیرایی و مهمانی های خانوادگی مناسب تر هستند؟

در کنار تالار های عروسی ارومیه، این شهر دارای تالار رستوران‌های مناسبی مانند تالار رستوران تاج محل، گل سرخ، گل مریم، استادان، و… است. این تالار‌ها نسبت به دیگر تالار‌های استان آذربایجان غربی به صرفه‌تر هستند.

چگونه درباره تالار ها و رستوران های ارومیه اطلاعات بیشتری کسب کنیم؟

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره رستوران‌ها و لیست تالار های ارومیه می‌توانید به سایت مای ارومیا مراجعه نمایید. پایگاه اینترنتی مای ارومیا یکی از معتبر‌ ترین و کامل‌ترین مراجع اطلاعاتی درباره این شهر زیبا می‌باشد.

Recommended Posts

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است


ثبت دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *