Skip to content
پیست-اسکی-خوشاکو (1)
ساعت کاری: روزهای تعطیل از ساعت ۹ تا ۱۶

پیست اسکی خوشاکو ارومیه

۳۴ کیلومتری غرب ارومیه٬ راژان٬ روستای خوشا
5/5

پیست اسکی خوشاکو ارومیه

پیست اسکی خوشاکو در ۳۰ کیلومتری غرب ارومیه قرار دارد و تنها پیست اسکی استان آذربایجان غربی است که در مکانی خوش آب و هوا، در منطقه راژان قرار دارد و به دلیل برخورداری از کوه‌های با شیب مناسب، چشم‌انداز زیبا و تجهیزات ورزش‌های زمستانی، موقعیت ویژه‌ای جهت فعالیت‌ علاقه‌مندان به ورزش اسکی دارد.

هر سال با شروع سرما این منطقه بارش برف زیادی دارد و پیست خوشاکو با با امکانات مناسبش گردشگران زیادی را از سراسر ایران و جهان به سمت خود جذب می کند. اسکی بدون شک یکی از پرطرفدارترین ماجراجویی های زمستانه است و علاقمندان زیادی دارد. پیست خوشاکو از قطب های ماجراجویی در شمال غربی ایران است و دارای امکانات بلقوه ای است که البته به دلیل کمبود زیرساخت ها هنوز بالفعل نشده اند. این پیست ۵۰ هزار متر مربع مساحت دارد و با داشتن پوشش گیاهی خوب حتی در فصل تابستان می تواند به پیست اسکی روی چمن تبدیل شود. علاوه بر اسکی میتوانید هیجان تیوب سواری را نیز در این پیست تجربه کنید.

مسیر رسیدن به این پیست اسکی آسفالته است و می توانید به راحتی با ماشین شخصی خودتان را به این محل برسانید. زمان استفاده از این پیست روزهای تعطیل از ساعت ۹ تا ۱۶ است و می توانید در آن وسایل و تجهیزات اسکی را با قیمت مناسبی تهیه کنید.

بهترین زمان بازدید از این پیست اواخر پاییز و زمستان میباشد.

دسته بندی ها:

کلمات کلیدی:

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است


ثبت دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مکان های مشابه

خیابان ورزش، مجموعه ورزشی شقایق، استخر قصرموج
ارومیه، روستای سلوک، ۳۲ کیلومتری غرب شهر ارومیه
۷۰ کیلومتری ارومیه، منطقه انزل، روستای گورچین قلعه واقع است