Skip to content
payam-noor-urmia
ساعت کاری: شنبه تا پنج شنبه به جز روزهای تعطیل

دانشگاه پیام نور ارومیه

ارومیه، بلوار باهنر، انتهای خیابان 8 شهریور، دانشگاه پیام نور ارومیه
5/5

دانشگاه پیام نور ارومیه

دانشگاه پیام نور یکی از دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم و دارای مدرک معتبر است، دانشگاه پیام نور را حتی می توان گفت در جهان بدلیل آنکه یک ساختار استاندارد از لحاظ سیستم آموزشی دارد، دارای اعتبار بالایی می باشد و برای ادامه تحصیل در خارج از کشور ایران نیز مدرک این دانشگاه مورد تایید بسیاری از دانشگاه های جهان است و در داخل کشور نیز جزو 10 دانشگاه برتر جامع کشور محسوب میشود.دانشگاه پیام نور مرکز آذربایجان غربی تقریبا اکثر رشته ها را تحت پوشش قرار میدهد؛رشته ها شامل گروه علوم پایه، گروه علوم انسانی و اجتماعی، گروه فنی مهندسی، گروه هنر و معماری، گروه اقتصاد،مدیریت و حسابداری، گروه روانشناسی و علوم تربیتی، گروه ادبیات و زبانهای خارجی، گروه الهیات و علوم اسلامی و گروه کشاورزی میباشد. حضور در کلاس های دانشگاه پیام نور اختیاری-اجباری است. (حضور در کلاس های تئوری اختیاری و کلاس های عملی و آزمایشگاهی اجباری است).

تحصیل در دانشگاه پیام نور رایگان نیست ولی هزینه ای کمتر از هزینه دانشگاه آزاد دارد. دانشگاه پیام نور خوابگاه ندارد و تحصیل در آن کتاب محور است و منبع اصلی سنجش سوالات کتاب درسی میباشد. سوالات امتحانات دانشگاه پیام نور فقط تستی نیست ممکن است امتحانات شامل سوالات تشریحی هم بشود.

ادامه تحصیل در مقطع بالاتر در دانشگاه پیام نور وجود دارد. تمامی افرادی که در پیام نور موفق به اخذ مدرک می شوند می توانند در مقاطع بالاتر به ادامه تحصیل بپردازند و هیچ مشکلی از این بابت و منعی برای انها وجود ندارد.

دسته بندی ها:

کلمات کلیدی:

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است


ثبت دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مکان های مشابه

ارومیه- کیلومتر یازده جاده سرو
ارومیه ، خیابان دستغیب(مافی) ، جنب خیابان مدیریت