طلا فروشی ارومیه

طلا فروشی ارومیه

بهترین طلا فروشی ارومیه

طلا فروشی کریم پور

طلا فروشی کریم‌ پور یکی از طلا فروشی های خوب ارومیه است که به فروش انواع مختلف طلا و جواهرات در طرح‌ های گوناگون و مدل های لاکچری می‌ پردازد. طلا فروشی با چندین سال سابقه‌ درخشان خود به همراه کادری توانا توانسته محبوبیت بسیاری در میان مردم ارومیه کسب کند.

طلا فروشی ارومیه طلا فروشی کریم پور

خدمات:

خرید و فروش انواع گردنبند، گوشواره، النگو

خرید و فروش طلای آب شده و کم اجرت

ارائه انواع سکه های طلا

آدرس:  ارومیه، خیابان امام، روبروی هتل پارک، بازار قدیم، راسته حلبی سازان

طلا فروشی علیزاده

طلا و جواهری علیزاده یکی از طلا فروشی‌ های محبوب ارومیه می‌ باشد. این جواهر فروشی با توجه به سابقه‌ زیاد خود در زمینه‌ طلا و جواهر مشتریان زیادی را جذب کرده و بیشتر محبوبیت شان به دلیل منصف و با تجربه‌ بودن است.

طلا فروشی علیزاده

خدمات:

تعویض طلا و جواهر

فروش طلای کم اجرت

خرید و فروش انواع زیورآلات و سکه

راهنمایی خرید

آدرس: ارومیه، خ امام، نرسیده به میدان ولایت فقیه

شماره تماس : 04432225259

طلا فروشی حاجی زاده

طلا فروشي حاجی زاده جزو  خاصترین طلا فروشی ارومیه می‌ باشد. تنوع زیاد جواهرات و سابقه‌ زیاد در امر خرید و فروش طلاهای نو و دست دوم، با بهترین قیمت موجب محبوبیت این طلا فروشی شده و مشتریان زیادی را روزانه روانه خود می کند. همچنین طلای آب شده هم می توانید از این طلا فروشی تهیه کنید و در امر مشاوره خرید طلا، بسیار عالی راهنمایی می کنند. به جرئت می توانیم بگوییم که حاجی زاده از بهترین طلا فروشی ارومیه محسوب می گردد.

خدمات:

خرید و فروش طلای کارکرده

فروش طلای آب شده

مشاوره در امر خرید

شماره تماس:04432225259

آدرس: ارومیه، خ امام خمینی، بازار قدیم، راسته اجلال، پلاک 3

طلا فروشي اصولی

طلا فروشي اصولی شیک ترین و مدرن ترین طلا فروشی در این شهر می باشد. فروش هم به صورت حضوری و هم اینترنتی با تنوع زیاد جواهرات امکان پذیر است. طلا فروشی اصولی از محبوب ترین های ارومیه محسوب می شود و مشتریان زیادی دارد. آقای اصولی با تجربه زیاد خود در تمام زمینه های طلا و جواهر بهترین مشاوره را در اختیار مشتریان قرار می دهد تا بتوانند خرید مطمئنی داشته باشند. علاوه بر آن انواع طلای کارکرده با پایین ترین اجرت به مشتریان خود پیشنهاد می دهد.

خدمات:

فروش طلای آب شده

مشاوره در امر خرید

خرید و فروش انواع گردنبند و دستبند

آدرس: ارومیه، خیابان امام، مجتمع تجاری پارک، طبقه همکف، پلاک 92

شماره تماس:04432246464

جواهری دیاموند همتی

جواهری دیاموند همتی از محبوبیت بالایی در شهر ارومیه برخوردار است. این گالری انواع طلاها با تنوع زیاد را عرضه میک ند و می تواند گزینه بسیار مناسبی برای کسانی که دنبال طلای ست هستند، باشد. جواهری دیاموند همتی از شیک ترین و مدرن ترین جواهرات بهره می برد و مشتریان زیادی را در زمینه طلای کارکرده و نو دارد. شما می توانید در این فروشگاه انواع طلاهای گرم پایین و بالا در سایزهای کودک و بزگسال تهیه کنید. در تهیه طلا با مشاوره افراد با تجربه در این طلا فروشی می توانید خرید رضایت بخشی داشته باشید و مشتری دائم آن شوید. بنابراین با توجه به موارد گفته شده، این فروشگاه در شهر ارومیه بسیار معروف است و مشتریان زیادی را دارد

جواهری دیاموند همتی

خدمات:

خرید و فروش طلای آب شده

تنوع بسیار زیاد ست طلا

خرید و فروش سکه طلا

آدرس : ارومیه خ امام رو یه روی خ سرداران

شماره تماس: 09144401228

طلا فروشی تخت جمشید

اگر شما با مراجعه به گالری‌ های متعدد نتوانسته اید، محصول مورد نظر خود را پیدا کنید، مطمئناً از جواهر فروشی تخت جمشید دست خالی بیرون نخواهید رفت. یکی از برترین و معروف‌ ترین گالری‌ هایی که در شهر ارومیه در صنعت جواهر فروشی به فعالیت می‌ پردازد، تخت جمشید است. این گالری از بیش از 10 سال سابقه درخشان در خرید و فروش زیورآلات النگو طلا برخوردار است و توانسته درصد قابل توجهی از رضایت مشتریان را به دست آورد. در تخت جمشید چندین پرسنل به فعالیت می‌ پردازند که همگی می‌ توانند با مشاوره‌ های ارزنده خود در حوزه خرید و فروش راهنمایی کنند. تخت جمشید از یک فضای بسیار دل‌ انگیز و زیبایی برخوردار است که خریدی لذت بخش را برایتان به همراه دارد.

خدمات:

خرید و فروش انواع طلاهای زنانه، مردانه و بچه گانه

خرید و فروش انواع النگوهای ظریف و ساده

خرید و فروش النگوهای کم اجرت و کم مالیات با سود بالا

ارائه خدمات آنلاین و خرید غیر حضوری

آدرس: ارومیه، امام، پاساژ پارک

شماره تماس :09143497302

طلا فروشی پردیس

از دیگر گالری‌ های منحصر به فرد و قابل اعتمادی که توانسته عنوان بهترین طلا فروشی ارومیه را کسب کند، طلا فروشی پردیس است. این جواهر فروشی متناسب با سلیقه و نظر مشتریان خود به ارائه انواع زیورآلات در انواع عیارها و وزن‌ های مختلف می‌ پردازد. شما با هر مقدار بودجه‌ ای که در اختیار دارید، می‌ توانید از پرسنل این گالری خرید خود را به انجام برسانید. طلا فروشی پردیس جزو یکی از اولین و بهترین گالری‌ هایی است که بیشتر از هر چیزی سود مشتریان خود را در نظر می‌ گیرد. اگر قصد خرید النگوهای متنوع همانند النگو مینا کاری، مچ دستی، تراش، آینه‌ ای و حلقه‌ ای را دارید، طرح‌ های متنوع را می‌ توانید در این فروشگاه بیابید. پردیس علاوه بر ارائه قیمت‌ های مقرون به صرفه، کیفیت و اصل بودن محصولات را در رده اول قرار می‌ دهد.

طلا فروشی پردیس - طلا فروشی ارومیه

خدمات:

خرید و فروش تمامی سکه ها از جمله بهار آزادی

تعمیرات انواع طلا و جواهرات با ابزار مخصوص

خرید و فروش انواع نیم ست ها و النگوهای خاص

آدرس: ارومیه، بلوار استادان، بین نسترن و نهم

شماره تماس : 09144478187

طلا فروشی آرمان

گالری طلا فروشی آرمان هدف اصلی خود را جلب رضایت مشتریان قرار داده و در این راستا به ارائه انواع خدمات منحصر به فرد می‌ پردازد. این گالری جواهر فروشی در لیست بهترین ها قرار گرفته و نام و آوازه‌ ای خوش و ماندگار را از خود به جا گذاشته است. آرمان همواره از یک فضای بسیار خاص و مدرنی برخوردار است که بسیاری از زیورآلات و جواهرات متعدد از برندهای اصیل ایرانی و خارجی را در خود قرار داده است. این گالری النگو به ارائه انواع سکه‌ های طلا، شمش‌ های طلا و دیگر محصولات پرداخته و برای تمامی اجناس گرانبهای خود فاکتور فروش، شناسنامه محصول و گارانتی ارائه می‌ نماید. گالری آرمان دارای پرسنل بسیار متبحر و شایسته‌ ای است که همگی می‌ توانند شما را در خصوص سرمایه‌ گذاری راهنمایی کنند و اطلاعات و آگاهی‌ های ارزنده‌ ای را به حضورتان برسانند.

خدمات:

خرید و فروش انواع طلاهای بدون اجرت و کم اجرت

خرید انواع سکه ها مانند نیم سکه، ربع سکه

خرید و فروش طلای نو و دست دوم

آدرس: ارومیه، امام راسته طلافروشان

شماره تماس:09144439240

طلا فروشی ارغده

طلا فروشی ارغده در یکی از بهترین قسمت‌ های شهر ارومیه قرار دارد که شما به راحتی می‌ توانید به آن دسترسی داشته باشید. این گالری به ارائه خدمات آنلاین پرداخته و مشتریان در کوتاه‌ ترین زمان ممکن درب منزل محصولات مورد نظر خود را دریافت می کنند. خدمات منحصر به فرد این فروشگاه موجب شده رضایت صد درصدی خود را به دست آورد. اگر به دنبال انواع جواهرات و زیورآلات در حوزه النگو هستید، می‌ توانید طرح‌ های متنوع آن در حوزه زنجیری، چرم و … را در این فروشگاه بیابید. ارغده در انجام تعمیرات طلا نیز جزوه بهترین‌ ها می‌ باشد. این فروشگاه به عنوان بهترین فروشگاه النگو طلا شناخته می‌ گردد.

طلا فروشی ارغده - طلا فروشی ارومیه

خدمات:

خرید و فروش انواع سکه و شمش طلا

خرید و فروش طلا و جواهرات کم اجرت

انواع النگوهای ایرانی و خارجی

آدرس : ارومیه، امام، پاساژ پارک  

شماره تماس :04432231646

طلا فروشی قاسمی

طلا فروشی قاسمی به عنوان یکی از خوب های ارومیه شناخته می‌ گردد. این گالری جواهر فروشی در تولید و همچنین عرضه انواع زیورآلات سابقه بسیار طولانی و بلند مدتی دارد. قاسمی یکی از طلافروشی های ارومیه گالری‌ هایی است که به ارائه انواع برندهای ایرانی و خارجی در حوزه صنعت طلا می‌ پردازد.

طلا فروشی قاسمی

خدمات:

خرید و فروش انواع سکه طلا

خرید و فروش زیورآلات

خرید و فروش جواهرات

آدرس: ارومیه، بلوار فرهنگیان، بین شانزدهم و چهاردهم

شماره تماس:04433824200

Recommended Posts

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است


ثبت دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *